понеділок, 29 березня 2021 р.

30.03.2021 р.

 1. ЯДС ПРО (природнича галузь)

Тема: Зміни в живій і неживій природі навесні. Особливості життя тварин і рослин. 

Завдання: 

 1. Щоденні новини: назвіть дату, місяць, пору року, тему тижня.

2. Дайте відповідь на запитання (усно)

Якого кольору стало небо навесні?
·    Як зміналася погода навесні?
·    Які звуки ви зараз чуєте?
·    Які кольори переважають навесні?
 
    Яких птахів, тварин, комах ви зараз бачите?
3. Слухання казки «Зайчик і весна»
Прочитайте казку «Зайчик і весна»:
           Був гарний, погожий день. Маленький зайчик сидів під кущиком і дивився на свій старенький кожушок.
— Ой горе мені, — плакав бідолашний, — сніг розстав, ніде заховатися, скрізь видно мій білий кожушок.
         Ласкаве сонечко побачило заплакане зайченя, витерло йому промінчиком слізки і пообіцяло допомогти. Воно звернулося до весни. Уважно вислухала вона сонечко і вирушила на пошуки зайчика. Де проходила, там зеленіла трава, розквітали дерева, щебетали пташки. Усе раділо Весні-чарівниці.
         Нещасне зайченятко, яке сиділо під кущиком на купці сірого снігу, раптом із жахом побачило, як останній сніг розтанув, і навколо нього розцвіли проліски. Тремтячий зайчик підвів голову і помітив дівчину незвичайної вроди. Вона була одягнена в шати з прекрасних квітів. Вітер грався її русявим волоссям, а пташки співали для неї найкращих пісень.
— Ти хто? — зачаровано запитав зайчик.
— Я — весна, — лагідно відповіла дівчина, — сонечко розповідало про твою біду. Ось дивись. Це тобі.
          Вона простягнула йому гарненький сірий кожушок.
— Дякую тобі, Весно! — закричав зайчик. — Тепер ніхто не побачить мене серед кущів!

   Одягнувши нового кожушка, щасливий зайчик зник у лісі. А весна-чарівниця помандрувала далі, даруючи всім радість і втіху.

Запитання для обговорення:

·Чому плакав зайчик? (тому що скрізь видно його білий кожушок)
·Що подарувала зайчикові Весна? (сірий кожушок)
·Навіщо зайчикові сірий кожушок? (щоб його не побачили серед кущів)Підсумуйте: «З приходом весни життя тварин змінюється».

                                           ТВАРИНИ НАВЕСНІ

     Із початком весни прокидаються  комахи, їжаки, борсуки, ведмеді. Повертаються з вирію шпаки, зозулі, ластівки, солов' ї, лелеки. Вони будують гнізда, висиджують і вигодовують пташенят.

    Комахи запилюють квіти, які приваблюють їх своїм ароматом. У пошуках нектару комахи проникають усередину квітки, набирають на свої лапки пилок і переносять його на інші квітки. Так відбувається запилення. Після запилення на місті квітки виростає плід.

Запитання для обговорення:

        Які   перелітні птахи  повертаються навесні?      (шпаки, зозулі, ластівки, солов'ї,лелеки)

Відео «Як летять птахи»

        Що роблять птахи навесні? (будують гнізда, висиджують і вигодовують пташенят)

        Що роблять комахи навесні? (запилюють квіти, з яких потім виростуть плоди)

Як спостерігати за птахами, щоб їх не налякати? (Підходи до пташки повільно, спокійно, збоку. Щоб краще її роздивитися, стати спиною до сонця. Якщо під час спостережень ви побачили гніздо, його ні в якому разі не можна чіпати, адже налякані птахи його покинуть, тоді маленькі пташенята можуть загинути)

Підсумуйте: «У тварин навесні багато турбот. Комахи запилюють рослини. Звірі прокидаються від сплячки, деякі скидають теплу шубку, замінюють її на більш легку, змінюють забарвлення. Птахи будують гнізда, відкладають у них яйця і виводять пташенят».

4. Підручник с. 57- 60. 
5. Перегляньте відео 
6. Перейдіть за посиланням. Опрацюйте розділ тварини та рослини. Пограйте інтерактивні ігри та перевірте свої знання. По можливості надіслати фото виконаних інтерактивних вправ.
                   2. Українська мова
Тема: Читання різних текстів. Деформований текст. Аналіз звукового складу слова. Письмо букв на позначення звуків. Запис слів та речень. 
Завдання: 
Текст у якому порушена послідовність подій називається деформованим.
1. Особливості роботи з деформованим текстом.
– А який же текст ми називаємо деформованим?
– Згадайте, як правильно упорядковувати деформований текст.
      Що потрібно зробити?
• Уважно прочитати речення.
• Визначити тему тексту.
• Знайти слова, які повязують речення одне з одним.
• Розташувати речення в потрібній послідовності.
• Перечитати текст.
• Переконатися, що роботу виконано правильно.
• Записати текст.
2. Перегляньте відео. Попрацюйте з деформованим текстом.  Виконайте завдання.(усно)
3. Виконайте в зошиті звуковий аналіз слів : рання, речення, щирість. 
4. Друкований зошит с. 16-17. (Завдання "Як обідає кит").
5. Прочитайте деформований текст. 

Відновити порядок речень

                                                    НА ПРОГУЛЯНЦІ
       Дзюрчать веселі струмочки. Настала весна. У Вови в руках човник. Мишко несе паперових чоловічків. Вийшли хлопці гуляти. Весело дітям! Посадили хлопчики чоловічка у човник, пустили в струмок. Поплив човник, закрутився.
Виправлений текст
                                   НА ПРОГУЛЯНЦІ
       Настала весна. Дзюрчать веселі струмочки. Вийшли хлопці гуляти. У Вови в руках човник. Мишко несе паперових чоловічків. Посадили хлопчики чоловічка у човник, пустили в струмок. Поплив човник, закрутився. Весело дітям!
3. Фізична культура

Виконайте руханочку. 








Немає коментарів:

Дописати коментар