неділя, 28 березня 2021 р.

29.03.2021 р.

Онлайн - уроки розпочинаємо о 9 год. 

1. ЯДС МОВ (мовно- літературна галузь) 

Тема: Сюжетно - рольові ігри. Монологічне висловлювання  з конкретною метою. Створення коротких письмових повідомлень. 

Завдання:   

1. Розгляньте малюнок в букварикові с. 51. Пригадайте, що  ви знаєте про Великдень. Складіть коротеньку розповідь ( 3 речення) за малюнками. 

2. Виконати завдання на роздруківках с. 106 -107.

2. Українська мова

Тема: Текст - розповідь. Читання вголос тексту. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів. Робота за чистомовками, скоромовками. Запис окремих слів та речень. 

Завдання:

Пригадайте, що таке скоромовка. Прочитайте чистомовки та скоромовки. Потренуйтесь швидко вимовляти їх. 


У нас надворі погода розмокропогодилася.

Сів шпак на шпаківню, заспівав шпак півню: - Ти не вмієш так, як я, так, як ти, не вмію я.

Жив жучок
Між бурянами,
Жив без тата і без мами.
Жив і жив,
І не тужив,
Жовтим листям
Ворушив.

1. Перегляньте відео. Дослідіть з яких частин складається текст - розповідь. 

 2. Прочитайте розповідь про текст.

У одному казковому королівстві Мовознавців жив-був король Текст і мав багато дітей - Речень.

        Дуже любили Речення водити хоровод. При цьому міцно бралися за руки, але за умови, коли в цих Реченнях була одна думка. Коли речення не мали нічого спільного вони сумували, бо дуже любили танцювати.

        Батько Текст вирішив збудувати для дітей Речень красиві будиночки, кожен із них складався з трьох частин: фундамент – зачин, стіни – основна частина і дах – кінцівка.

І кожен будиночок мав свою назву відповідно до улюбленого хороводу – Заголовок.

        Усі будиночки, в яких жили діти Речення, розміщувалися на вулицях під назвами: Описів, Розповідей, Міркувань.

        По вулиці Описів жили речення, у яких про щось описувалося, Розповідей – розповідалося, а по вулиці Міркувань – роздуми над чимось.

3.  Буквар с. 52 прочитайте, що таке текст - розповідь. Перегляньте, як скласти текст - розповідь. Складіть за малюнками букварика текст - розповідь на тему "Навесні" (усно).

4. Прочитайте усмішку с. 52

5. Друкований зошит с. 8 -9. Зверніть увагу на підкреслені слова. На які питання вони відповідають? 

6. Прочитайте (4 рази)  та перекажіть текст.

БУДЕШ ІЗ ГНІЗДА ВИПАДАТИ?

У дятлихи в гнізді було четверо пташенят.
Одне з них таке неспокійне. Виглядає з гніздечка, все йому хочеться знати: а що там, далі?
—    Виростеш, полетиш — то й побачиш, що за гніздом.
Але неспокійне дятленя не захотіло слухати маму, висунулося з гнізда й упало додолу. Сидить на траві, плаче.
Прилетіла мати до малого.
—    Як же тебе врятувати, неслухняний сину?
Сідай мені на спину, берися дзьобом за пір'я та держись міцно.
Сіло пташеня матері на спину, вчепилося дзьобиком за пір’я. Полетіла мати. Принесла своє дитя у гніздо, поклала та й питає:
—    Будеш із гнізда випадати?
—    Не буду, — сказало, плачучи, пташеня й підвело голівку, щоб виглянути з гнізда.

3. Математика

Тема: Лічба в межах 100. Порядкова лічба. Попереднє і наступне число до будь - якого числа в межах 100. Розв'язування життєвих задач. 

Завдання: 

1. Опрацювати відео. Пригадуємо, як утворюються попереднє та наступне числа.

Виконати завдання усно. 

2. Виконати завдання на роздруківках.  
№ 1 Виміряти і порівняти висоту свічок. 

№ 2  
4. Образотворче мистецтво
Перегляньте обидва відео. Малюйте тією технікою, яка більше сподобається. 



Виконайте руханку









Немає коментарів:

Дописати коментар