Онлайн - уроки розпочинаємо о 9 год.
1. ЯДС МОВ (мовно- літературна галузь)
Тема: Сюжетно - рольові ігри. Монологічне висловлювання з конкретною метою. Створення коротких письмових повідомлень.Завдання:
1. Розгляньте малюнок в букварикові с. 51. Пригадайте, що ви знаєте про Великдень. Складіть коротеньку розповідь ( 3 речення) за малюнками.
2. Виконати завдання на роздруківках с. 106 -107.
2. Українська мова
Тема: Текст - розповідь. Читання вголос тексту. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів. Робота за чистомовками, скоромовками. Запис окремих слів та речень.
Завдання:
Пригадайте, що таке скоромовка. Прочитайте чистомовки та скоромовки. Потренуйтесь швидко вимовляти їх.
У нас надворі погода розмокропогодилася.
Сів шпак на шпаківню, заспівав шпак півню: - Ти не вмієш так, як я, так, як ти, не вмію я.
Жив жучок
Між бурянами,
Жив без тата і без мами.
Жив і жив,
І не тужив,
Жовтим листям
Ворушив.
1. Перегляньте відео. Дослідіть з яких частин складається текст - розповідь.
2. Прочитайте розповідь про текст.У одному казковому
королівстві Мовознавців жив-був король Текст і мав багато дітей - Речень.
Дуже
любили Речення водити хоровод. При цьому міцно бралися за руки, але за умови,
коли в цих Реченнях була одна думка. Коли речення не мали нічого спільного вони
сумували, бо дуже любили танцювати.
Батько
Текст вирішив збудувати для дітей Речень красиві будиночки, кожен із них
складався з трьох частин: фундамент – зачин, стіни – основна частина і дах –
кінцівка.
І кожен будиночок
мав свою назву відповідно до улюбленого хороводу – Заголовок.
Усі
будиночки, в яких жили діти Речення, розміщувалися на вулицях під назвами:
Описів, Розповідей, Міркувань.
По вулиці Описів жили речення, у яких про щось описувалося, Розповідей – розповідалося, а по вулиці Міркувань – роздуми над чимось.
3. Буквар с. 52 прочитайте, що таке текст - розповідь. Перегляньте, як скласти текст - розповідь. Складіть за малюнками букварика текст - розповідь на тему "Навесні" (усно).
4. Прочитайте усмішку с. 52
5. Друкований зошит с. 8 -9. Зверніть увагу на підкреслені слова. На які питання вони відповідають?
6. Прочитайте (4 рази) та перекажіть текст.
БУДЕШ ІЗ ГНІЗДА ВИПАДАТИ?
У дятлихи в гнізді було четверо пташенят.
Одне з них таке неспокійне. Виглядає з гніздечка, все йому хочеться знати: а що там, далі?
— Виростеш, полетиш — то й побачиш, що за гніздом.
Але неспокійне дятленя не захотіло слухати маму, висунулося з гнізда й упало додолу. Сидить на траві, плаче.
Прилетіла мати до малого.
— Як же тебе врятувати, неслухняний сину?
Сідай мені на спину, берися дзьобом за пір'я та держись міцно.
Сіло пташеня матері на спину, вчепилося дзьобиком за пір’я. Полетіла мати. Принесла своє дитя у гніздо, поклала та й питає:
— Будеш із гнізда випадати?
— Не буду, — сказало, плачучи, пташеня й підвело голівку, щоб виглянути з гнізда.
3. Математика
Тема: Лічба в межах 100. Порядкова лічба. Попереднє і наступне число до будь - якого числа в межах 100. Розв'язування життєвих задач.Завдання:
1. Опрацювати відео. Пригадуємо, як утворюються попереднє та наступне числа.
Виконати завдання усно.
Перегляньте обидва відео. Малюйте тією технікою, яка більше сподобається.
Немає коментарів:
Дописати коментар