Онлайн уроки розпочинаємо о 9 год.
1. ЯДС МОВ ( мовно-літературна галузь)
Тема: Збагачення словникового запасу. Створення коротких письмових повідомлень.
Завдання:
1. Щоденні новини: назвіть пору року, число, місяць, день тижня, погоду, тему тижня, тему дня.
2. Стіна слів. Опрацюйте стіну слів перейшовши за посиланням. Прочитайте виразно слова. Поділіт на склади, поставте наголос. З будь -якими 2 словами зі стіни слів складіть речення. Запишіть у зошит.
https://www.facebook.com/MaisterniaKazokOleksandraZimby/photos/d41d8cd9/331540294146152/
3. Розгляньте с. 45 буквар. Складіть розповідь про пору року, за малюнком (усно).
4. Пограємо у мастерворд.
Запам’ятайте! Слова
вживаються в прямому та переносному значеннях.
Діти, ХТО?( або ЩО?) може присвічувати? Людина може присвічувати ліхтариком. Блискавка не живі істота . Вона не може присвічувати. Тому
Присвічує людина - пряме значення, присвічує блискавка - переносне.
Хто (або що?) може бути щедрим?
Щедра людина - пряме значення, щедрий дощ - переносне.
Отже, слова в прямому значенні — це
звичайна, повсякденна назва чогось. Наприклад, назва предмета: холодна вода,
солодкий чай. Переносне значення з’являється тоді, коли справжнє значення слів
переноситься на інші за
схожістю
ознак: холодний погляд, солодкі слова.
Веселі дівчата — веселі бджоли.
Золота каблучка — золота мла.
Замовкло дитя — замовкло поле.
— Зіставте значення підкреслених слів. Визначте, у якому сполученні слів
вони вживаються в прямому значенні, а в якому — у
переносному. (Усно)
3. Вчимо утворювати пестливо - зменшувальні слова. Прочитайте пари слів. Дослідіть, як утворюються пестливо зменшувальні слова.
Утворіть пестливо - зменшувальні слова та запишіть у зошит.
Хмара - ....
Рука - ...
гриб - ...
сонце - ...
стілець - ...
4. Працюємо з роздруківками. (Роздруківка з української мови с. 96)
1,2,3 завдання виконувати на роздруківці .
4 завдання - записати в зошит.
3. Математика
Тема: Додавання і віднімання чисел без переходу через розряд. Дії з іменованими числами.
Завдання:
1. Підручник с. 153 № 5, 6 - виконати письмово.
Підручник с. 154 № 2, 4, 7.
Працюємо на роздруківці с. 23 № 2, 3 ( про равлика та гусінь)
4. Англійська мова
Повторити і вивчити алфавіт!
Вивчити пісню АВС
Вивчити структуру:
I like \ I don't like - я люблю ( мені подобається) \ я не люблю ( мені не подобається )
I have got - у мене є ( я маю )
I can \ I can not - я можу \ я не можу
Перегляньте відео з
I like \ I don't like
I can \ I can not
Have got
Немає коментарів:
Дописати коментар