вівторок, 9 березня 2021 р.

10.03.21 р.

                                 Онлайн  уроки розпочинаємо о 9 год.

             1.   ЯДС МОВ ( мовно-літературна галузь)

Тема: Збагачення словникового запасу. Створення коротких письмових повідомлень. 

Завдання:

1. Щоденні новини: назвіть пору року, число, місяць, день тижня, погоду, тему тижня, тему дня.

2. Стіна слів. Опрацюйте стіну слів перейшовши за посиланням. Прочитайте виразно слова. Поділіт на склади, поставте наголос. З будь -якими 2 словами зі стіни слів складіть речення. Запишіть у зошит.

https://www.facebook.com/MaisterniaKazokOleksandraZimby/photos/d41d8cd9/331540294146152/

3. Розгляньте с. 45 буквар. Складіть розповідь про пору року, за малюнком (усно). 

4. Пограємо у мастерворд.

2. Українська мова
Тема: Діалогічне мовлення. Читання в особах. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів. Запис текстів. 
Завдання:  
1. Буквар с. 46 - читати . Вивчити, що таке діалог. Читати в особах та з відповідною інтонацією вірш " Про блискавку та грім". Зверніть увагу на виділені слова.  Блискавка присвічує та щедрий дощ з добром іде до нас (вжиті в переносному значенні) . 

Запам’ятайте! Слова вживаються в прямому та переносному значеннях. 

Діти, ХТО?( або ЩО?) може присвічувати? Людина може присвічувати ліхтариком. Блискавка не живі істота . Вона не може присвічувати. Тому 

Присвічує людина - пряме значення, присвічує блискавка - переносне. 

Хто (або що?) може бути щедрим?

Щедра людина - пряме значення, щедрий дощ - переносне. 

Отже, слова в прямому значенні — це звичайна, повсякденна назва чогось. Наприклад, назва предмета: холодна вода, солодкий чай. Переносне значення з’являється тоді, коли справжнє значення слів переноситься на інші за схожістю ознак: холодний погляд, солодкі слова.

2. — Прочитайте пари сполучень слів.
Веселі дівчата — веселі бджоли.
Золота каблучка — золота мла.
Замовкло дитя — замовкло поле.

— Зіставте значення підкреслених слів. Визначте, у якому сполученні слів вони вживаються в прямому значенні, а в якому — у переносному. (Усно)

3. Вчимо утворювати пестливо - зменшувальні слова. Прочитайте пари слів. Дослідіть, як утворюються пестливо зменшувальні слова.



Утворіть пестливо - зменшувальні слова та запишіть у зошит. 

Хмара - ....

Рука - ...

гриб - ...

сонце - ...

стілець - ...

4. Працюємо з роздруківками. (Роздруківка з української мови с. 96)

1,2,3 завдання виконувати на роздруківці . 

4 завдання - записати в зошит.

3. Математика

Тема: Додавання і віднімання чисел без переходу через розряд. Дії з іменованими числами. 

Завдання:

1. Підручник с. 153 № 5, 6 - виконати письмово. 

Підручник с. 154 № 2, 4, 7.

Працюємо на роздруківці с. 23 № 2, 3 ( про равлика та гусінь)

4. Англійська мова

Повторити і вивчити алфавіт! 

Вивчити пісню АВС 


Вивчити структуру:

I like \ I don't like - я люблю ( мені подобається) \ я не люблю ( мені не подобається )

I have got - у мене є ( я маю )

I can \ I can not - я можу \ я не можу

 

Перегляньте відео з

I like \ I don't like




I can \ I can not

Have got

















Немає коментарів:

Дописати коментар