понеділок, 8 березня 2021 р.

09.03.21 р.

Онлайн- уроки розпочинаємо о 9 год. 

1. Українська мова

       Тарас Шевченко — вірний син України. Він любив свою батьківщину, мріяв про її свободу й незалежність. Де б він не був, куди б не закидала його доля, Шевченко завжди згадував рідні місця, прагнув швидше полинути в Україну, зустрітися з однодумцями. Його роздуми над долею народу, любов до Вітчизни, туга й печаль за нею на чужині висловлені в багатьох творах.
     Перегляньте відео про Т.Г.Шевченка
Подивіться мультфільм та послухайте вірш


 З розсипаних слів утворіть речення та запишіть.
поет  і    Т.Шевченко      український    художник.    відомий  
Кобзар.  збірка називається Т,Шевченка Найвідоміша

Вставте пропущені букви( а,о, у, е, и, і) та запишіть вірш у зошит.

Спробуйте прочитати деформований текст, переставивши букви та склади місцями. 
 А зараз читаємо  з перешкодами. 
Читати буквар  с. 50 відомості про Т.Г.Шевченка. Вивчити напам' ять уривок "Тече вода з під явора". До 11.03. Хто бажає, можна вивчити увесь. 
Запишіть у зошит ручення буквар с. 50 (внизу сторіночки)


2. ЯДС ПРО (природознавство)

Тема: Весняні зміни у живій природі
Завдання:

Вправа «Погода»
— Яка зараз пора року?
— Який місяць?

— Тепло чи холодно надворі?
— Який стан неба?

— Яка температура повітря?
— Чи були сьогодні протягом дня опади?

— Яка пора року закінчилася?

— Згадайте, які основні о знаки зими в природі вам відомі?
— Який місяць закінчився?

Після суворої красуні-зими з її морозами, хуртовинами, іскристими снігами і дзвінкою кригою до нас приходить весна.  Про це ми з впевненістю стверджуємо, подивившись на календар 1 березня.
Ось уявіть, що календар зник. Невже весна не прийде, чи ми не помітимо її прихід?

   Вірно, про прихід весни нам повідомлять зміни в живій і неживій природі. 

Адже, Сонце на весні світить яскравіше, ніж узимку; з кожним днем гріє все сильніше; набагато вище піднімається над горизонтом, ніж узимку; дні стають довшими; теплішає.)
— Чи однаково сонце гріє землю в усі весняні місяці? (Ні)
— Який весняний місяць найхолодніший? (Березень) Найтепліший? (Травень) Чому? (У травні Сонце знаходиться вище над горизонтом, ніж у березні, тому в травні тепліше.)

— Яке за кольором весняне небо?
— Чи є на небі хмари? Які вони?
— Які опади випадають навесні?

Небо блакитне, високе, по ньому пливуть білі легкі хмари, у березні — сніг, у квітні — сніг і дощ, у травні — дощ .

— Чи бувають навесні грози? Коли? (У кінці квітня, в травні)

— Що відбувається навесні із ґрунтом?

Навесні ґрунт відтає. У ньому накопичується багато вологи від снігу, що тане, поступово ґрунт на поверхні підсихає, а в глибині залишається вологим.

— Отже, які зміни в неживій природі відбуваються навесні, як вони пов’язані між собою? (Сонце все вище піднімається над лінією горизонту, тому дні стають довшими, Сонце сильніше гріє землю, тому тане сніг і лід.)

— Які зміни відбуваються в живій природі з приходом весни?
— Що відбувається з деревами і кущами навесні?
— На листяних деревах і кущах набрякають бруньки; з’являються сережки, квіти, потім з’являється листя.
У хвойних дерев міняється колір кори, хвої.
— Що відбувається з трав’янистими рослинами?
Землю вкриває молода травичка, багато рослин починають цвісти.
— Що відбувається з комахами? (З приходом тепла комахи вибираються зі своїх укриттів.)
— Які зміни сталися в житті птахів?
— Які зміни сталися в житті звірів?

Отже, зміни в живій природі навесні пов’язані зі змінами в неживій природі. Сонце вище, ніж узимку. Дні стали довшими. На вулиці потеплішало. Небо навесні блакитне, високе. Хмари білі, легкі. Сніг і лід тане. На річках льодохід, повінь. Навесні в різні місяці йде то сніг, то дощ. У травні гримить перша гроза. Ґрунт відтає, на деревах з’являються бруньки, а потім клейкі листочки. Зацвітають первоцвіти. З’являються комахи. Повертаються перелітні птахи. Лісові звірі виводять потомство.

Гра «Назви зайве слово»

Березень, січень, квітень, травень.
Ведмідь, їжак, журавель, білка.
Лелека, ворона, ластівка, лебідь.

1. Уважно перегляньте відео, потім виконайте завдання в зошиті на с. 30.
2. Перегляньте відео. Виконайте завдання в зошиті на с. 31
3. Перегляньте відео. Будьте уважні. Після перегляду виконайте завдання в зошиті на с. 32.

Отже, підведемо підсумки:

Обов'язково вивчіть весняні зміни в живій та неживій природі!

3. Фізична культура


4. Музичне мистецтво

Тема уроку. Мандрувати краще з друзями. Хор. Голоси в хорі (чоловічі, жіночі, дитячі). Тембр як забарвлення голосу.

1. Послухайте пісеньку "Колобок-мандрівник"  https://www.youtube.com/watch?v=LImuMyJR4W0&ab_channel=%D0%97%D0%BB%D1%8E%D0%B1%D0%BE%D0%B2%27%D1%8E%D0%B4%D0%BE%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9-%D0%94%D0%B8%D1%82%D1%8F%D1%87%D1%96%D0%BF%D1%96%D1%81%D0%BD%D1%96

Якого характеру пісенька?

Куди мандрував Колобок?

2. Послухай всесвітньо відому щедрівку "Щедрик" Леонтовича у виконанні дитячого хору.

https://www.youtube.com/watch?v=zHqfv6qTeKM&ab_channel=%D0%A1%D1%83%D1%81%D0%BF%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B5%D0%94%D0%BD%D1%96%D0%BF%D1%80%D0%BE

Дякую за роботу!








Немає коментарів:

Дописати коментар