неділя, 21 березня 2021 р.

22.03.2021 р.

 1.  ЯДС МОВ (мовно- літературна галузь) 

Тема: Сюжетно- рольові ігри. Створення анаграм. Збагачення словникового запасу. Створення коротких письмових повідомлень. 

Завдання: 

1. Щоденні новини: назвіть пору року, число, місяць, день тижня, погоду, тему тижня, тему дня.

2. Перегляньте відео.

Ознайомтесь з поняттям "анаграми". Запишіть утворені слова та речення з відео в зошит.

3. Утворіть слово з анаграми, запишіть.

л і ш о к я р п е д і к л о н о

4. Перегляньте відео. Попрацюйте усно.

2. Українська мова
Тема: Діалогічне мовлення. Читання в особах. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів . Запис текстів. 
Завдання:
1. Перегляньте відео. З' ясуйте, що таке діалог. 
2. Повправляйтесь у складанні діалогів. Буквар с. 46. Гра - дослідження . Складіть діалог за малюнками. (у вівторок перевірими ваші діалоги на онлайн - уроці )
3. Перечитайте ще раз вірш "Про блискавку та грім". 
4. Виконайте завдання в  зошиті "Малюю, пишу" с. 4-5. Пригадайте, що таке звертання, які бувають речення за метою висловлювання та які розділові знаки ставимо в кінці цих речень. 
В зошиті с.5 в пісні підкреслюєте звертання олівчиком крапочками (....................) . 
5. Прочитайте текст В.Сухомлинського "Не забудь про джерело" (будемо по цьому тексту працювати ще у вівторок)
     Учитель питає: «Бачите, діти, ось цей спалений сонцем пустир у долині?»
— Бачимо, — відповідають діти.
— Тож послухайте бувальщину. Ось тут, на місці цього пустиря, багато років тому був глибокий ставок, аж до села, що розкинулось ген під горою. Можна було випливти човном на середину й веслувати аж до он тих дубів, їх тоді там багато було, а тепер три лишилося, та й ті всихають... На березі верби росли. У лісі водились білки.
       То старовинне козацьке село. Викопали тут ставок запорожці після битви під Жовтими Водами. І поселились на його березі. Та стали помічати, що ставок мулом заносить. Зійшлися селяни на раду й ухвалили: кожен, хто скупався в ставку, мусить набрати відро мулу й винести аж туди, за балку, й висипати в поле.
Люди й дотримувались цієї ухвали. Над ставом, на вербових кілках, висіли дерев’яні відра. Для дорослих чоловіків — великі, для жінок, підлітків — менші, для дітей — маленькі. Тільки той, що був у матері на руках, не віддячував працею за радість і задоволення.
       Ставок ставав чистіший і глибший. Та ось хтозна-звідки приїхала в село сім’я — батько, мати, четверо синів і дві дочки. Усіх їх прозвали Неприкаяними. Поселились вони на околиці, недалеко від ставка. І дорослі й діти з весни до осені купалися в ставку, а за відра й не брались.
       Спочатку люди якось не звертали на те уваги. А потім стали помічати, що чимало підлітків так само роблять: купаються, а мулу не виносять.
Старі люди бралися повчати молодь: «Що ж ви робите?»
       А підлітки їм:
— Раз Неприкаяним можна, то й нам не гріх...
Лихий призвід — людям заохота. Багато підлітків, а потім і дорослих стали приходити купатися після смеркання, щоб ніхто не бачив...
       Старі хитали головами, та вдіяти нічого не могли. Дерев’яні відра, що висіли на вербових кілках, розсохлись, розсипались, а потім зникли.
Старий звичай забули.
       Кожному думалось: «На мій вік вистачить». Та ставок мілів, перетворювався на болото, заростав бур’яном. Настав час, коли вода тут затримувалась тільки весною. А потім і того не стало.
     І ставок щез. Тільки спогад про нього зберігся. Подумайте над цією бувальщиною, діти. Напившись води, не забувайте про джерело, з якого вона витікає.
3. Математика
Тема: Лічба об' єктів навколишнього світу в межах 100. Порядкова лічба. Читання  і запис натуральних чисел в межах 100. 
Завдання:
1. Опрацюйте в підручнику  урок № 79 "Лічба десятками" с. 156- 159(Усно)

2. Запишіть каліграфічно числа   10  20  30  40  50  60  70  80   90  100 
3. . Перегляньте відео, як утворюються числа в межах 100.  Виконайте завдання з відео в зошиті (завдання № 2, 3, 5, 6) за зразком  у відео. 


4. Вивчіть, які числа називаються круглими.
4. Образотворче мистецтво
Тема: Малюємо квітучу весняну гілочку. Нетрадиційні техніки малювання.
Завдання: 
Перегляньте відео, виконайте малюнок за зразком. 
Для роботи вам знадобляться:
1 білий альбомний лист або лист А4;
1 лист блакитний, меншого розміру;
Фарби гуаш, може бути акварель;
Пензлики;
Ватні палички;
Стержен від ручки;
Стакан з водою;
Серветки.
                                      5. СЗО/ГІО
Тема: Що дає природа людині? Харчування і здоров'я. 
Завдання:
 1. Перегляньте відео. Попрацюйте усно. Подумайте, мисліть, міркуйте...


Харчування та здоров’я. Подивіться і з’ясуйте, в яких продуктах міститься найбільша кількість вітамінів. 
















Немає коментарів:

Дописати коментар