середу, 28 квітня 2021 р.

29.04.2021 р.

 Онлайн - уроки розпочинаємо о 9 год 15 хв

1. ЯДС ПРО ( природнича галузь)

Тема: Причини виникнення веселки. Уявлення про світло та колір. Досліди та практичні роботи. 

Завдання: 

1. Колективне читання вірша. 

У веселки аж сім кольорів –
Засвітилась вона угорі,
Мов коромисло, висить ця дуга. 
 Інша назва її - …… (Райдуга )
2. Розповідь вчителем легенди про веселку
          Існує легенда, що веселка - це шлях до неба, велетенський міст, по якому сходять на землю янголи. Тому її ще називають "райдуга", тобто райська дуга, яку створив Бог на знак угоди між Отцем Небесним та людьми, коли пообіцяв праведному Ною, що більше ніколи не насилатиме на землю такої страшної нищівної зливи.
          Насправді ж веселка - це сонячні промінчики, які заломлюються й відбиваються у краплинках дощу. І виникає вона лише тоді, коли одночасно світить сонечко і йде дощик, або після дощу, коли краплинки ніби висять у повітрі. На землі ми бачимо лише частинку веселки, але якщо на неї поглянути з гори або літака, то можна побачити й суцільне коло. Складається веселка з семи кольорів, які плавно переходять з одного в інший: червоний, оранжевий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий.
Перегляньте відео. 


          Цю послідовність кольорів легко запам'ятати, якщо вивчити таку фразу, кожне слово якої розпочинається на літеру, що відповідає кольору
3. Запам’ятовування порядку кольорів у веселці.
         - Діти, чи хотіли б ви запам’ятати, в якому порядку розміщені кольори веселки? Для цього вигадали ось такий веселий віршик: «Чапля осінь жде завзято, буде сани фарбувати».

          - Давайте повторимо всі разом.

          - Кожне слово цього вірша починається такою ж літерою, як і назва кольору: чапля – червоний, осінь – оранжевий, жде – жовтий, завзято – зелений, буде – блакитний, сани – синій, фарбувати – фіолетовий.

4. Послухайте пісеньку про кольори веселки.

А зараз виготовимо веселку з пластилину. 

Інструктаж до виготовлення композиції

      А)Підготуйте для ліплення пластилін всіх кольорів веселки, картон.

     Б) Із пластиліну розкачайте джгутики червоного кольору, потім — жовтогарячого, жовтого, зеленого тощо.

     В) Викладіть із них веселку.

     Г) Щоб зробити сонечко, розкачайте джгутик жов­того кольору й викладіть його по колу.

     Д) Зробіть промінчики.

     Е) Розкачайте джгутики блакитного кольору, зробіть із них хмаринку.


5. Зошит ЯДС с. 46, 47, 48.
2. Українська мова
Тема: Виразне читанння різних текстів. Повторення опрацьованих правил. Запис текстів. 
Завдання: 
1. Послухайте текст (читає вчитель або батьки). Перекажіть. Дайте відповіді на питання. Поставте по 3 запитання до тексту. 

Казки Ольги Пенюк «В пошуках веселки»
          Одного літнього сонячного дня Іринка, Петрик і Тарасик відправилися на прогулянку. Вони гуляли на моріжку біля хати, поки не натрапили на дивну скриньку. Невеличка таємнича коробочка лежала у траві і дивно виблискувала від сонячних промінчиків. Петрик підняв її та уважно почав розглядати. Вона була легка, ніби пуста, але відкрити її чомусь було неможливо. Довго хлопці мудрували над нею, і ось, нарешті, вона відкрилася. Із скриньки з сильним свистом щось вилетіло. Воно почало збільшуватися в розмірах и дуже голосно говорити. Діти налякано стояли и дивилися вверх. Над ними угорі нависла велика темна хмара, з якої виглядало обличчя, яке нагадувало злу чарівницю. Вона неприємно сміялася і раділа, що нарешті вибралася з тої малої і незручної скриньки. А тепер, коли стала вільною, вона вирішила зробити для людей щось погане. Діти почули, як вона промовляла якісь незрозумілі їм слова: «Абра-кадабра-чуфики-муфики». І за мить все навколо почало втрачати колір: квіточки, зелені листочки, пташки, сонечко все це стало безбарвним. А зла чарівниця полетіла далі радіючи з того, що накоїла.
     Перелякані діти побігли в хату, де розповіли про все, що сталося, бабусі. Старенька бабуся знала багато цікавого. Вона заспокоїла дітей і сказала, що зможе їм допомогти. «Аби світ знову став кольоровим і барвистим, - сказала вона, - треба відправитися в пошуки, знайти сім кольорів веселки і принести мені. Лише тоді я зможу вам допомогти».
     Недовго думаючи, діти вирішили відправитись в дорогу . Вони взяли з собою сім невеличких пляшечок для фарби. Бабуся дала їм ще й чарівний клубочок, який їх мав привести назад додому.
     Мандри тривали довго. Діти відправилися в дальній лісок, де росли різнокольорові квіти. Там вони довірливо розповіли квіточкам про те, що відбулось. І сталося диво. Квіточки ожили і почали говорити: «Не сумуйте, ми всі з радістю допоможемо вам». Вони підійшли до дітей і кожна поділилася своїм кольором. Кульбабка дала їм жовту фарбу, мак - червону, волошка – синю, фіалочка - фіолетову, річка - блакитну. Незабаром прискакав коник-стрибунець, який дав їм зелену фарбу. І лише тільки одна пляшечка залишалася пустою. Дітям бракувало помаранчевого кольору. Вони знову пригадали слова бабусі: «Тільки тоді все стане таким як було, коли кольорів буде сім».
     Вони зажурено сиділи на лісовій галявці і радилися про те, де ж їм знайти помаранчевий колір. Їх розмову випадково підслухав зайчик, який пробігав повз них. Він зупинився і радісно сказав: «А я знаю, як вам допомогти. Швиденько ідемо зі мною!».
     Недалеко, в глибині лісу, вони натрапили на яскраво – помаранчеву маленьку білочку, яка з радістю додала їм останній і такий потрібний колір.
     Коли всі пляшечки були наповнені різнокольоровими фарбами, що відповідали кольорам веселки, радісні і усміхнені діти повернулися додому.
     Там бабуся обережно вилила всі фарби у глиняний глечик, потім все змішала, тихенько і усміхнено прошепотіла якісь чарівні слова і хлюпнула все догори на небо.
        О, диво! На небі знову з’явилася яскрава веселка! Вона стала радісно посміхатися, а все навколо стало оживати: заспівали пташки, підняли голівки квіти і все навкруги засяяло новими кольорами, але вони були ще яскравішими.

Лише тоді діти зрозуміли, що добро, дружба і допомога один одному перемогли зло. Весь світ навколо них став дивовижним, барвистим і засяяв яскравими кольорами веселки.

  - Що знайшли діти під час прогулянки?
- Де лежала таємнича коробочка?
- Що вилетіло з коробочки?
- Що накоїла чарівниця?
- Як діти врятували світ?
2. Працюємо з роздруківкою с. 164
3.  Виконати завдання. Записати в зошит. 
4. Списати текст з творчим завданням. 
3. ЯДС ТЕО ( трудове навчання) 
Виконати аплікацію клоун. Використовуйте роздруківки.Там є зразок, послідовність дій та шаблон для вирізання.  





                    
 



Немає коментарів:

Дописати коментар