понеділок, 26 квітня 2021 р.

27.04.2021 р.

 1. ЯДС ПРО ( природнича галузь)

Тема: Спостереження за явищами природи та їх аналіз. 

Завдання: 

1. Щоденні новини (Пора року, місяць, число, день, погода).

2. Визначення теми тижня, теми дня.

Відгадайте загадки

• Червоне коромисло
Через річку повисло. (Веселка)


У веселки аж сім кольорів –
Засвітилась вона угорі,
Мов коромисло, висить ця дуга.
Інша назва її - …… (Райдуга )

Спершу блиск,
За блиском тріск,
За тріском — плеск. (Блискавка, грім, дощ)



• Щось на небі гуркотить,
Наче
звір страшний летить.
Сильний дощ на землю ллється,
Звір у руки не дається.
Очі світяться яскраво —
Всі у дім тікайте жваво! (Грім та блискавка)

— Отже, про що ми говоритимемо на уроці? (Про веселку, блискавку, дощ)
— Як об’єднати ці назви спільним поняттям? (Явища природи)
— Тема нашого уроку «
Які є явища природи?».

— У природі постійно відбуваються різні зміни: то дме вітер, то йде дощ, то випаде сніг, то з’являється яскраве сонечко . Усі ці  зміни в природі називаються природними явищами, або явищами природи. І ми кожного ранку, виходячи з будинку, повинні враховувати всі природні явища.
— Чому зараз ми не можемо пройтися вулицею у шортах і майці? (
Бо ще холодно)
— Чому холодно?
— Які пори року вам відомі? 
— Скільки їх?

Кожна пора року має свої явища, які притаманні лише цій порі року. 

Навесні тане сніг, течуть перші струмочки,  все розквітає. Улітку жарко, бувають грози. Восени - жовкне та опадає листя. Взимку - снігопад, мороз, завірюхи. 

Пори року змінюють одна одну: літо змінює весну. Осінь - літо. Зима настає після дощової осені. Весна змінює холодну зиму.

3. Перегляньте відео про явища природи

4. Підручник с. 71 опрацювати. Правила в рамочці вивчити напам'ять. 
5. Намалюй на листку явище природи, яке тобі найбільше подобається. 
2. Українська мова
Тема: Дитячі часописи. Вправляння у виразному читанні. Списування з друкованого тексту.
Завдання: 
1. Ознайомитись з поняттям часопис. З'ясуйте , які є дитячі часописи. 
Буквар с. 69
2. Перегляньте відео про дитячі часописи. 
3. Запишіть у зошит назви дитячих часописів, які ви побачили у відео. 
4. Виконайте звуковий аналіз слова Яблунька.
5. 

 
6. Прочитати текст 3 рази (ОБОВ'ЯЗКОВО).

Жив собі зайчик. Тільки двічі на рік він змінював колір шубки. Взимку – на білий, а влітку – на сірий. Набридло куцохвостому бути таким немодним. Якось після теплого літнього дощику на небі з’явилася барвиста веселка. Заєць зачаровано дивився на неї, а потім наважився попросити:
– Веселочко! Будь ласка, пофарбуй шубку в якийсь яскравий колір.
– Гаразд, – усміхнулася веселка. – Можу навіть міняти кольори твого вбрання. Але запам’ятай: якщо знову попросиш у мене білу шубку, то кольоровим більше не станеш ніколи.
Довговухий погодився і спочатку забажав бути зеленим. Адже це так зручно залишатися непомітним у траві та мати можливість досхочу бавитися в заростях.
Потім зайченя стало синім. Довелося перебратися поближче до озера. Невдовзі куцохвостий помітив, що йому так личить блакитний колір!
Настала осінь. Заєць став жовтим із червоними плямами. Він бігав по золотому листю й був зовсім непомітним для ворогів.
Ставало холодніше, з’явилися перші сніжинки. Одного разу зайчик зустрів їжачка. Той здивовано поцікавився:
– Що трапилося, друже? Чому такий пістрявий? Як зимувати думаєш?
Тут куцохвостий зрозумів, що його модне жовтогаряче вбрання взимку буде помітним навіть здаля. Лисиця таку поживу швидко вгледить! І став кликати веселку, щоб попросити білого кожушка. Барвиста одним оком визирнула з-за хмаринки й запитала:
– Пам’ятаєш мою умову?
– Так, – відповів зайчисько. – Проте не хочу кольорового вбрання. Краще хай буде таким, як створила сама природа!
Відтоді заєць на зиму стає білим, навесні змінює шубку на сіру. І ніякі інші барви йому більше не потрібні.










Немає коментарів:

Дописати коментар