понеділок, 19 квітня 2021 р.

20.04.2021 р.

 1. ЯДС ПРО ( природнича галузь) 

Тема: Тварини. Свійські і дикі тваини. Охорона тварин. 

Завдання: 

1. Щоденні новини: число, місяць, день тижня, погода, тема дня, тема тижня. 

-        Яка зараз пора року?

-        Який місяць?

-        Число?

-        Тепло чи холодно надворі?

-        Який стан неба?

-        Яка температура повітря?

-        Чи були сьогодні опади?

Молодці, що спостерігаєте за погодою!  
- Яких тварин ми можемо зустріти на лісовій полянці?

- Як називають тварин, які живуть у лісі? (дикі)
- Як називають тварин, які живуть поруч із людиною? (свійські)

- Давайте відгадаємо загадки та пригадаємо свійських тварин.

-        Чому одні травини живуть на волі, а інші живуть у людей?

Висновок: Отже, тварини є дикі і свійські.

Майже на всій землі живуть тварини. З давніх–давен люди почали полювати на тварин, а потім навчилися приручати  їх. Тварини, яких люди розводять і вирощують у своєму господарстві,  називаються свійські. Вони самі не можуть знайти в природі їжу, житло, бо звикли до умов, які створила їм людина. 

Тварини, які живуть у лісі, на луках,  самі знаходять собі їжу, називаються дикими.Порівняйте і зробіть висновок.

Дидактична гра «Кола Ейлера»

Мета: гра спеціально спрямована на розвиток логічного мислення, уваги, сприйняття логічних зв’язків між предметами, поняттями та явищами, які інтенсивно формуються в учнів початкових класів. 

  

Дикі

Свійські

Домівка

Будують самі

Будує людина

Харчування

Добувають самі

Дає людина

Потомство

Піклуються самі

Допомагає людина

Висновок

Не залежать від людини

Залежать від людини

Що спільного у мавпи, білки, їжака? (Це дикі тварини, вони живуть в природі самостійно: самі добувають собі їжу, знаходять або будують собі житло, піклуються про своє потомство.)
- Чим відрізняються від диких тварин вівця, курка, індичка? (Ці тварини живуть поряд із людиною. Вона піклується про їх їжу, житло, здоров’я.)
- Як назвати одним словом цих тварин? (Це свійські тварини.)
- Яких ще свійських тварин ви знаєте?
- Чи відомо вам, звідки з’явилися свійські тварини?
2. Прочитайте «Як з'явилися свійські тварини»?
- Дуже давно, коли ще не було міст, машин і книг, люди мешкали в печерах. Вони боялися величезних страшних хижаків. Нашим пращурам постійно хотілося їсти, дуже рідко вони знаходили собі їжу. Одного разу одна розумна людина почала підгодовувати вовків, які ходили біля її житла. Поступово вовки стали добрішими, а їх дитинчата звикли до людини, почали жити поряд із нею. Вони стали вже не дикими, а свійськими.
Так з’явилися собаки. Вони навчились охороняти людину від ворогів, допомагали їй шукати і добувати собі їжу. Минав час. Кількість друзів людини поміж тварин зростала. Тепер людина вже не може жити без своїх свійських друзів і помічників.
- Чим свійські тварини відрізняються від диких? (Люди годують їх, будують їм житла, піклуються про їх потомство.)
- Чим вони платять людям за їх любов, ласку, увагу?
Діти відповідають, а учитель фіксує відповіді дітей та схемі.
Свійські тварини забезпечують людину: 
м'ясом, жиром, молоком, шкірою, яйцями, пухом, вовною, медом, воском, ліками, охороною житла, транспортним засобом, спілкуванням.
До свійських тварин належать не лише різноманітні звірі (корова, вівця, коза, свиня, кінь).
А це ще і птахи (кури, гуси, качки), і риби (короп), і комахи (бджоли, шовкопряд).

Перегляньте відео і запам'ятайте!


3. Підручник с. 52-53

4 Зошит з ЯДС с. 44

                                                         2. Українська мова

Тема: Робота з текстом. Аналіз звукового складу слова. Запис слів та речень.
Завдання: 

1.В букварику с.65, прочитати лише про М. Коцюбинського, перегляньте відео.

2. Прочитайте казку "Дві кізоньки"

 А дві кізочки — то були розумними. Стрілись вони на вузенькій стежечці. З одного боку стежечки глибокий рів, а з другого — висока та крута гора. Розминутися ніяк не можна.

Постояли вони, постояли, подумали-подумали, а тоді одна кізочка стала на коліна, перевернулась на бік, лягла на стежці і притиснулась спиною до гори.

Тоді друга обережно переступила через неї, а та, що лежала, встала і пішла собі.

3. Зробити аналіз звукового складу слів: письменник, кізоньки.

4. Спишіть текст інформацію по Михайла Коцюбинського с. 65 буквар.

3. Фізична культура




Немає коментарів:

Дописати коментар