1. ЯДС ПРО ( природнича галузь)
Тема: Різноманітність рослин. Охорона рослин.
Завдання :
Добрий ранок, щирі, вперті, доброзичливі, відверті,
добрі, милі, працьовиті, як один - талановиті.
Відчайдушні і сміливі, щедрі, мудрі і красиві.
Гонорові, балакучі, всі веселі і співучі,
повні мрій і забаганок, всім, вам, дітки, добрий ранок
1. Щоденні новини: назвати пору року, число, місяць, день тижня, погоду, тему тижня, тему дня.
2. Пригадайте попередню тему та дайте відповіді на запитання (письмово)
а) звірі, птахи, комахи, плазуни, земноводні, рибні
б) рослиноїдні, хижі, всеїдні.
г) голуб.
б) вовк
в) колорадський жук
г) лис
б) ведмідь
в) карась
г)сонечко.
б) яблуко – плодожерка – синиця – орел;
в) синиця – орел – плодожерка.
б) з рослини
Відгадування загадок, щоб визначити тему уроку.
Листям різьбленим багате.
Примостились під листочки
Вибігли на гору дві подружки білокорі.
Дощик їм полоще кіски.
Цих подружок звуть ... (берізки).
У
сукні зеленій стою цілий рік:
Сонечко
світить, чи падає сніг.
Голок
багато в ґадзівстві тримаю,
Тільки
не шию і не вишиваю. (Ялинка)
Лист
різний із оксамита,
Соком
ягідка налита.
А
для хворої дитини
Кращі
ліки — чай з... (малини).
Сонечко
в травах зійшло,
Усміхнулось,
розцвіло,
Потім
стало біле-біле
І
за вітром полетіло (Кульбаба)
Запалали
в чистім полі,
Наче
галстуки червоні.
То
палає в полі так
Польовий
червоний… (Мак)
Хто
ж ті ягоди не знає,
Від
застуди їх приймає.
На
кущах вони висять,
І,
як маків цвіт, горять.
Тільки
це не є малина. Що за ягода? - (калина).
Сьогодні ви дізнаєтеся про різноманітність рослин в природі.
- А для чого потрібні опади для рослин?
- Що ще необхідне для життя рослин?
- До якої природи належать рослини? Чому?
Асоціативний кущ «Рослини».
( Всі живі організми живляться, дихають, ростуть, розмножуються, відмирають.)
Рослинний світ різноманітний. (Дерева, кущі…)
Чи всі рослини мають однакову будову?
Ви , мабуть здогадалися, що на цьому уроці ми будемо говорити про різноманітний світ рослин і їхню будову.
- Яка частина рослини є найважливішою?
- Навіщо рослині коріння?
- Навіщо рослині стебло?
- Для чого потрібне листя?
- Навіщо потрібна квітка?
- Чи може рослина жити без якої-небуть частини?
Висновок. Усі органи рослини тісно пов’язані, це єдине ціле
Гра «Так чи ні».( Якщо ТАК, то діти плещуть в долоньки, НІ- тупотять ніжками.)
-
Дерева, кущі,
трави – рослини?
-
Айстра – це кущ?
-
Дерево має стовбур?
-
Кущі нижчі за
трави?
-
Рослини
прикрашають довкілля?
-
Калина,
смородина, малина – трави?
2. Підручник с. 42-43 опрацювати. Вивчити основні поняття.
- Чи знаєте ви людей, які характеризуються великою мужністю?
Сьогодні ми з вами поговоримо про
людину, про дуже мужню жінку, яка з дитинства надіялась та мріяла про один єдиний
подарунок. Як ви думаєте, якого подарунку бажала ця людина? Відповіді учнів
Квіти
На лузі багато квітів.
Ось рожевіє конюшина. Вуглинками у траві горить гвоздика. Повернули біляві
личка до сонечка ромашки. Небом дивляться із трави сині дзвіночки. Край доріжки
біліє деревій. Ніби райдуга на землі! Милуйся, але не рви. Це краса землі.
Немає коментарів:
Дописати коментар