четвер, 21 січня 2021 р.

П' ятниця 22.01

1. Я досліджую світ (МАО- математична галузь)

          (Відеоурок розпочинаємо об 11 год)

Тема: Відтворення в різних видах діяльності ймовірних та фактичних результатів лічби об’єктів. Визначення часу за годинником. 

Завдання: 

1. Щоденні новини: Назвати пору року, число, місяць, день тижня, погоду, тему тижня.
2. Попрацюйте усно. 
3. А чи вмієте ви визначати час за годинником? 
Ознайомтеся, які бувають годинники, з яких частин складається механічний годинник, уважно переглядаючи відео спробуйте визначити час.


Перегляньте ще одну презентацію.  
4. Визначте, який час показує годинник. Запишіть у зошит.
Зразок:   1 год; 6 год;  

2. Математика
Тема: Лічба об'єктів навколишнього світу. Розташування чисел в порядку зростання і спадання. Порівняння двох числових виразів. Розв'язування життєвих задач з використанням математичних методів. 
Завдання: 
1. Пропиши в зошиті каліграфічно цифри.
2. Запиши математичний диктант
3. Пригадай вивчені правила, запиши числа числа в порядку зростання та спадання. Порівняй.
4. Переглянь відео, як потрібно порівнювати два числові вирази.

Порівняй >  <   = і запиши вирази
3+5 ⬜ 5+ 2                  8 - 2 ⬜ 4+1                 10-0 ⬜10+0               7+3⬜5+4
5. Розв'яжи задачу
Скорочений запис до задачі:
Б.- 7 д.
П. - 2 д. 
З.- ? д.
                            Р. (Розв'язок)
3. Українська мова
Тема: Розвиток зв'язного мовлення. Побудова висловлювання на основі прослуханого. Встановлення меж речення на слух. Велика літера на початку речення, розділові знаки в кінці.
Завдання:
1. Перегляньте відео, прочитайте слова "блискавкою".
2. Пропишіть каліграфічно склади та слова з вивченими буквами.
зу   ле    ка     ом   ва  юн    кле    зли  юр    ям
злива   коло   ґанок   рік  куля   лелека  Олеся    Інна   Юрко
3. Прослухайте текст (батьки читають).
На слух спробуйте визначити межі речення та  кількість речень в тексті. 
4. Прочитайте знову цей текст, але вже самостійно.
 Дослідіть, чи правильно ви визначили межі речень. 
Порахуйте кількість речень. 
Чи однакова кількість речень, коли рахували на слух і коли читали?  
Які розділові знаки стоять в кінці речень?
Пригадайте, як називаються ці речення і чому?
Перекажіть прочитаний текст.
Запамятайте!!! Нове речення завжди починаємо писати з великої букви.
Запишіть в зошит в косу лінію каліграфічно речення. 
У Івана - ялинка, а у Ніни - сосна.
Ворона проворонила вороненя.
Юрко  кликав Оксанку. 
                                     4. Англійська мова
Вивчити вирази з відео ( I have got \ I have not got ) 👇

Прописати літери "Pp.  Qq.  Ss" та вивчити їх

Перегляньте відео про 👇



Повторити назви тварин














Немає коментарів:

Дописати коментар