1. Я досліджую світ (ПРО- природознавство)
Важливо!!! (хто виконує завдання з телефону, відкривайте, як ВЕБ-ВЕРСІЮ
в самому низу сторінки на телефоні)
Тема: Зв'язок між порою року та погодою. Природні та рукотворні (штучні) об'єкти. Дикорослі й культурні рослини.
Завдання:
1. Щоденні новини: Назвіть пору року, число, місяць, день тижня, погода. Розкажіть, що цікавого ви сьогодні бачили.
Як змінилася погода?
Які зміни ви помітили в живій природі?
Які в неживій?
2.Перегляньте відео
3. Пограємо гру і пригадаємо, які об'єкти є природними, а які рукотворними.
Подивіться навколо себе. Знайдіть у себе вдома рукотворні та пртродотворні тіла. Порахуйте та порівняйте їх. Яких об'єктів ви нарахували більше? Подумайте, чому?
4. Перегляньте відео. Пригадайте, які рослини ми називаємо культурними, а які дикорослими? Чому?
Завдання:
1. Опрацювати стіну слів (тема тижня).
https://drive.google.com/.../1ubrZsP0NZ3YBTr.../view...
Прочитайте слова. Поставте наголос та поділіть на склади. Дослідіть значення цих слів.
2. Буквар с. 6-7.
Переглянь відео.
Прочитайте чистомовку:
Чистомовки
Зу-зу-зу — погодуй… (козу.)
За-за-за — йди додому… (коза.)
Зе-зе-зе – возом сіно дід… (везе.)
Зі-зі-зі – буде їсти що … (козі)
Вивчіть напам‵ять скоромовку:
Захар заліз
На перелаз.
– Захарку, злізь!
– Захарку, злазь!
Зумів залізти –
Знай, як злізти.
Переглянь відео. Прочитай склади та слова з літерою "З".
Прочитайте слова з літерою "З"(Буквар с. 6). Відшукайте цю літеру у довкіллі.
Дослідіть, які звуки позачає літера "З"( голосні- приголосні, дзвінкі- глухі, тверді - м’які).
Пограйте гру зі стрілочкою витівницею (Буквар с. 7)
Відгадайте загадку.
3. Робота в зошиті "Малюю, пишу, читаю" с. 30-31.
Розфарбуйте букву З, домалюйте зайчика.
Пропишіть літери З з. Слідкуйте за нахилом. Спочатку пропишіть літеру в повітрі на
рахунок (рахунок у прямокутничку), а потім у зошиті.
Відгадай загадку, надрууй слово відгадку.
Прочитай віршик. Розкажи, про кого розповідається у вірші. Яке питання ми ставимо до назв тварин?(Хто чи що?)
Пригадай і розкажи, що ти знаєш про цих тварин, як вони готуються до зими?
Розфарбуй малюнок.
Уважно пропиши склади. Зверни увагу на з 'єднання.
Запиши друковане речення, писаними літерами.
В зошиті в клітинку зроби звуковий аналіз слів: заєць, сірий.
3.Я досліджую світ (ТЕО - трудове навчання)
Переглянь відео. Виконай аплікацію "Сніговик".
4. Фізична культура
Не засиджуйся. Виконай фізкультхвилинку.
Немає коментарів:
Дописати коментар