вівторок, 12 січня 2021 р.

Четвер 14.01.21 р.

1. Я досліджую світ (ПРО- природознавство)

Важливо!!! (хто виконує завдання з телефону, відкривайте, як ВЕБ-ВЕРСІЮ

в самому низу сторінки на телефоні)

Тема: Зв'язок між порою року та погодою. Природні та рукотворні (штучні) об'єкти.  Дикорослі й культурні рослини. 

Завдання: 

1. Щоденні новини: Назвіть пору року, число, місяць, день тижня, погода. Розкажіть, що цікавого ви сьогодні бачили.

Як змінилася погода?

Які зміни ви помітили в живій природі?

Які в неживій?

2.Перегляньте відео

3. Пограємо гру і пригадаємо, які об'єкти є природними, а які рукотворними.


Подивіться навколо себе. Знайдіть у себе вдома рукотворні та пртродотворні тіла. Порахуйте та порівняйте їх. Яких об'єктів ви нарахували більше? Подумайте, чому?

4. Перегляньте відео. Пригадайте, які рослини ми називаємо культурними, а які дикорослими? Чому?


5. Перегляньте відео, намалюй малюнок культурних рослин, які ти знаєш.
2. Українська мова

Тема: Читання вголос коротких текстів для здобуття інформації. Дослідження значення слів. Письмо складів, слів,речень з вивченими буквами. Письмо малої та великої букви "З". 

Завдання:

1. Опрацювати стіну слів (тема тижня).

https://drive.google.com/.../1ubrZsP0NZ3YBTr.../view...



Прочитайте слова. Поставте наголос та поділіть на склади. Дослідіть значення цих слів.

2. Буквар с. 6-7.

Переглянь відео.

Прочитайте чистомовку:

Чистомовки

Зу-зу-зу — погодуй… (козу.)

За-за-за — йди додому… (коза.)

Зе-зе-зе – возом сіно дід… (везе.)

Зі-зі-зі – буде їсти що … (козі)

Вивчіть напам‵ять скоромовку:

Захар заліз
На перелаз.
– Захарку, злізь!
– Захарку, злазь!
Зумів залізти –
Знай, як злізти.

Переглянь відео. Прочитай склади та слова з літерою "З".



Прочитайте слова з літерою "З"(Буквар с. 6).  Відшукайте цю літеру у довкіллі. 

Дослідіть, які звуки позачає літера "З"( голосні- приголосні, дзвінкі- глухі, тверді - м’які).

Пограйте гру зі стрілочкою витівницею (Буквар с. 7)

Відгадайте загадку. 

3. Робота в зошиті "Малюю, пишу, читаю" с. 30-31.

Розфарбуйте букву З, домалюйте зайчика.

Пропишіть літери З з. Слідкуйте за нахилом. Спочатку пропишіть літеру в повітрі на 
рахунок (рахунок у прямокутничку), а потім у зошиті. 

Відгадай загадку, надрууй  слово відгадку.

Прочитай віршик. Розкажи, про кого розповідається у вірші. Яке питання ми ставимо до назв тварин?(Хто чи що?)

Пригадай і розкажи, що ти знаєш про цих тварин, як вони готуються до зими?

Розфарбуй малюнок.

Уважно пропиши склади. Зверни увагу на з 'єднання. 

Запиши друковане речення, писаними літерами.

В зошиті в клітинку зроби звуковий аналіз слів: заєць, сірий.

3.Я досліджую світ (ТЕО - трудове навчання)

Переглянь відео. Виконай аплікацію "Сніговик".

              

4. Фізична культура

Не засиджуйся. Виконай фізкультхвилинку.






Немає коментарів:

Дописати коментар