Я досліджую світ (МАО- математична галузь)
(Відеоуроки розпочинаємо о 9 год 30 хв)(Важливо!!! З телефону відкриваємо через веб версію)
Тема: Відтворення в різних видах діяльності ймовірних та фактичних результатів лічби об' єктів.
Завдання:
Щоденні новини: Назвіть пору року, число, місяць, день тижня, погода. Розкажіть, що цікавого ви сьогодні бачили.
Гра "Шифрувальник". Порахуй приклади, запиши відповідь, утвори слова- відгадки.(писати в робочому зошиті з математики)
Завдання:
1. Перегляньте відео. Прочитайте чистомовку .
Прочитайте слова, дослідіть, які звуки позначає буква"С". (голосні чи приголосні, дзвінкі чи глухі, тверді чи м 'які).
Прочитайте слова в яких буква "С" позначає звук [с].
Прочитайте слова в яких буква "С" позначає звук [с՛ .]
3. Гра "Стрілочка витівниця" (буквар с. 7)
4. Перегляньте відео, прочитайте склади.
Перегляньте відео, послухайте віршики, відгадате загадки, пограйте гру.
Вивчіть по 2 загадки з відео.
5. Зошит "Малюю, пишу" с. 32-33.
Прописати, розфарбувати літеру "С".Домалюйте слоника.
Переставте букви. Утворіть нове слово.
Прочитайте вірш, розфарбуйте малюнок.
Пропишіть склади та речення. Зверніть увагу на з 'єднання.
3. Математика
Тема: Порівняння і впорядкування об 'єктів за однією або кількома ознаками. Компоненти дії віднімання.
Завдання:
1. Перегляньте відео. Працюємо усно.
2. Перегляньте відео. Дослідіть, як називаються компоненти дії додавання. Запишіть в зошит завдання, які записує вчитель. Обчисліть.
Немає коментарів:
Дописати коментар