вівторок, 12 січня 2021 р.

Середа 13.01.21 р.

                           1. Я досліджую світ (МОВ)

Тема: Діалогічне та монологічне висловлювання. Збагачення словникового            запасу.  Розгадування ребусів. Запис елементарних повідомлень.

Завдання: 

1. Розгляньте малюнок ( Буквар с. 3).

2. Складіть  2 розповідних речення , 2 питальних речення , 2  спонукальні речення за малюнками. 

Пригадайте, які знаки потрібно поставити в кінці цих речень. 

- Про які зимові свята йде мова?

- До кого зображеного на малюнку ставимо питання Хто?

- До чого можна поставити питання Що?

3. Послухайте аудіоказку О. Хоменка "Чи буває зима?"


Аудіоказка


4. Надрукуйте в зошиті (в клітинку) назву казки та імена героїв, які ви почули в казочці.  

5. Перегляньте відео "Вчимося розгадувати ребуси". Розгадайте  ребус (Буквар с. 5)


2.  Українська мова
Тема: Письмо букв на позначення звуків. Читання вголос коротких текстів. Самостійне письмо. Буква "Я". Письмо малої та великої букви "Я".  Велика і мала літери у власних (загальних) назвах. Запис під диктовку слів з відомими літерами.◻⦍⦍⦍[[[
Завдання:
1. Перегляньте відео. Про яку букву йде мова?


 2. Буквар ІІ частина с. 4-5.
Дослідіть, які звуки позначає буква Я? Пригадайте, коли буква Я позначає звук [а], коли два звуки [йа ]. 
Перегляньте відео.
Прочитайте виразно вірш (Буквар с. 5). 
Складіть  розповідь про свою сім'ю на тему "Сім 'я. Будні та свята".
Вивчіть напам'ять приказку. (Буквар с. 5)
3. Зошит "Малюю. Пишу. Читаю" с. 28-29.
Розфарбуйте букву Я та домалюйте ягня.
Друкування та письмо літер Я я.
Утворіть та полічіть слова.
Прочитайте вірш с.29. Складіть речення зі словом ягня та зробіть звуковий аналіз цього слова (зошит в клітинку).
Друковане речення запишіть писаними літерами с. 29. Зверніть увагу на з'єднання.
Математика
Тема: Лічба об'єктів навколишнього світу. Розв'язання  життєвих задач математичними методами.  Розпізнання геметричних фігур. 
Завдання: 
 Опрацюйте в підручнику с. 132-133.  
Виконайте письмо в зошиті завдання 5, 6 с. 133. 
Працювати в роздруківці за 13.01.
Перегляньте відео, пригадайте, які геометричні фігури ви знаєте.  

Перегляньте відеоурок, виконайте усно завдання.
Фізична культура
Виконайте ранкову зарядку. 



Фізкультхвилинка

Англійська мова 

1 клас. Тема: "Шкільне приладдя"


     Шкільне приладдя

Перегляньте відео для повторення матеріалу


Writing

Написати літери  Kk та Uu в зошиті та продивитись відео



Шкільне приладдя. Переглянути відео та вивчити слова з нього






Немає коментарів:

Дописати коментар